Brassband Hombeek wint de German Open Brass Band Championships in de C-afdeling
Onze brassband nam op 18 oktober deel aan de German Open Brass Band Championships. De focus lag sinds de familiedag op repeteren en hard werken, want we moesten ons immers optimaal voorbereiden op onze deelname. Het kampioenschap maakt deel uit van het Brass Festival Sauerland-Herbst 2025 in Warstein (Noordrijn-Westfalen) en vond georganiseerd door het Deutsche Brass Band Verband voor de derde keer plaats. We namen deel in de C-afdeling.
En met 182,3 punten wonnen we de eerste prijs! Da's altijd genieten natuurlijk. Deelnemen is belangrijker dan winnen, maar winnen is toch ook leuk. Dank aan onze dirigent Stan voor het samenstellen van een mooi programma en al het andere voorbereidende werk tijdens, voor en na de repetities!
gepubliceerd op: 19/10/2025
